Welkom!

16 maart 2019 - Heerlen, Nederland

Het avontuur komt steeds dichterbij... Over 6 weken ga ik met mijn lieve vriendin en reisbuddy Judith op reis. En niet zo maar een reis! Hier komt ie:

We gaan met de Transmongolië Express reizen van Moskou naar Beijing, met tussenstops in Rusland (Irkutsk) en Mongolië (Ulaanbatar). Na Beijing reizen we nog een dikke 3 weken verder door Zuid-China, met eindbestemming Hong Kong. Zo, nu jij weer!

Ik heb er ontzettend veel zin in en het wordt een enorm avontuur, dat is iets dat zeker is. We zijn druk bezig met de voorbereidingen; je komt deze landen niet zo maar in, dat blijkt. Visa worden "as we speak" in onze dierbare paspoorten gedrukt, hostels worden geboekt, reisschema's worden bedacht en inpaklijsten worden al uitvoerig besproken.

Ik heb besloten tijdens de reis een "dagboek" bij te houden. Ik hou van reizen en ik hou van schrijven, laat ik deze twee zaken combineren! Ook kan ik straks mooi het thuisfront laten meegenieten van al onze ervaringen. Lees je mee?

Liefs,

16 maart 2019
    Bin mahl gespannen..
  3. Mary Saaleman:
    3 mei 2019
    Ga alles volgen je aunti mary en zo indrukwekkend zo n reis mn mond valt r van dicht 🤣😙😙🤤